Δημήτρης Καιρίδης: «Είμαστε παιδιά των Οθωμανών»(Ηχητικό)

0 10.013

Ανθελληνικό παραλήρημα του Καιρίδη!

Θέσεις-σοκ από τον «γαλάζιο» υποψήφιο: «Είμαστε παιδιά Οθωμανών», «Το Κυπριακό κατέστρεψε τη σχέση μας με την Τουρκία»!

Ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον» και ευτυχώς που οι διαλέξεις στο πανεπιστήμιο του υποψήφιου ευρωβουλευτή της Ν.Δ. και ακαδημαϊκού Δημήτρη Καιρίδη είναι δημόσιες και έχουν καταγραφεί σε βίντεο, για να γνωρίζει ο κόσμος, και ιδίως οι ψηφοφόροι της Ν.Δ., τα… σημεία και τέρατα που ο εν λόγω… καθηγητής διδάσκει στους φοιτητές του. Μπορεί ο Δημήτρης Καιρίδης να ήρθε στο προσκήνιο τα τελευταία 24ωρα για το «Ρεπούμπλικα Μακεντόνια αμετάφραστο», ωστόσο αυτό είναι απλά το κερασάκι στην τούρτα της άποψής του για το μακεδονικό ζήτημα, το οποίο -σημειωτέον- εξηγούσε στους φοιτητές του πόσο «μισώ να το συζητώ»!

Ο καθηγητής Διεθνούς και Ευρωπαϊκής Πολιτικής του Πάντειου Πανεπιστημίου έδωσε τα… ρέστα του και μετέτρεψε διάλεξή του στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο της Πολιτιστικής Εταιρείας στις 5 Μαΐου 2018 σε κρεσέντο εθνομηδενισμού. Η εισήγησή του στο σεμινάριο αφορούσε το θέμα «Η Ελλάδα στον κόσμο – Μύθοι και αλήθειες της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής (Κύπρος – Αιγαίο – Μακεδονικό)».

Αφετηρία της σκέψης του Δημήτρη Καιρίδη είναι ότι «είμαστε παιδιά των Οθωμανών» και, όπως εξηγούσε, «ένας λαός μπορεί να αλλάξει το μέλλον του, αλλά δεν μπορεί να αλλάξει το παρελθόν του».

Τεχνητό έθνος

Κατά τον υποψήφιο ευρωβουλευτή της Ν.Δ., το ελληνικό έθνος είναι τεχνητό δημιούργημα και πολιτικό κατασκεύασμα. Φυσικά, ο κύριος καθηγητής δεν αρκείται σ’ αυτό, αλλά εξισώνει τους Ελληνες με τους Σκοπιανούς. Συγκεκριμένα, λέει στους φοιτητές του: «Οπως οι Ελληνες, έτσι και οι Σκοπιανοί, όπως και όλοι, είναι τεχνητά έθνη που δημιουργούνται από πολιτική παρέμβαση, κάποιοι πιο εύκολα, όπως οι Ελληνες, λόγω του ένδοξου ιστορικού παρελθόντος». Παρ’ όλα αυτά επιμένει στην εξίσωση Ελλήνων και «Makedonci».

Πιάνοντας το νήμα από την αρχαιότητα, ο Δημήτρης Καιρίδης υποστηρίζει ότι «στον ίδιο τον Μέγα Αλέξανδρο θα ήταν ακατανόητη έννοια ότι θα ήταν Ελλην πολίτης, με ελληνικό διαβατήριο της Ελληνικής Δημοκρατίας. Δεν θα μπορούσε να καταλάβει τι λέμε…». Και, κάπως έτσι, φτάνει στον 20ό αιώνα. Για να αποδομήσει το ότι «η Μακεδονία είναι μία και ελληνική» αναφέρει ότι «το 1912, η Μακεδονία δεν ήταν ελληνική. Ο Ελληνικός Στρατός δεν μπήκε στην ελληνική Μακεδονία – υπήρχαν ελληνικοί πληθυσμοί αδιαμφισβήτητα, δεν ήταν καν πλειοψηφία». Και προσθέτει: «Εγινε ελληνική η ελληνική Μακεδονία, ελληνοποιήθηκε μετά την άφιξη του ελληνικού κράτους, που μπήκαν οι μηχανισμοί εν κινήσει». Δεν παραλείπει, μάλιστα, ο κ. Καιρίδης να ειρωνευτεί ουσιαστικά τους Ποντίους, λέγοντας τον Μάιο του 2018 ότι «ήρθαν οι πρόσφυγες. Αλλά το να βγαίνει και να διαδηλώνει ο Πόντος ότι η Μακεδονία είναι μία και ελληνική, και ήταν πάντα ελληνική…», και με έμφαση σημειώνει ότι «ο Πόντιος είναι τρίτη γενιά Μακεδόνας, όχι εξηκοστή». Η ιστορική ανάλυση του κυρίου καθηγητή συνίσταται στο ότι «στη Μακεδονία πριν από 120 χρόνια, αν βγαίναμε στα χωριά […] της Μακεδονίας, της 3.000 χρόνια ελληνικής Μακεδονίας δεν είχαν διαμορφωμένη εθνική συνείδηση. Μιλούσαν γλώσσες, αλλά οι γλώσσες δεν είχαν εθνοτικό στίγμα».

Σχέδιο Ανάν

Υστερα από όλα αυτά, δεν είναι τυχαίο ότι ο Δημήτρης Καιρίδης αναμασά την τουρκική προπαγάνδα για το Αιγαίο και το Κυπριακό, παρέχοντας επιστημονικό άλλοθι στα διάφορα σχέδια τύπου «Ανάν» και συνδιαχείρισης του Αιγαίου. Ειδικά το Κυπριακό ο Δημήτρης Καιρίδης το αντιμετωπίζει ως βαρίδι για την ελληνική εξωτερική πολιτική και υποστηρίζει πως «το Κυπριακό κατέστρεψε τις σχέσεις μας με την Τουρκία και μας οδήγησε στη χρεοκοπία». Αναφέρει, μάλιστα, ότι «χτίστηκαν καριέρες στο Κυπριακό. Ο Ανδρέας Παπανδρέου δεν θα υπήρχε, αν δεν υπήρχε το Κυπριακό»!

Για την ουσία του κυπριακού ζητήματος, η τουρκική εισβολή και κατοχή περνούν σε δεύτερη μοίρα, καθώς, κατά τους ίδιους ισχυρισμούς, «το Κυπριακό είναι κυρίως προϊόν μιας εσωτερικής πολιτικής σύγκρουσης, εντός των Ελλήνων κυρίως της Κύπρου, αλλά όχι μόνο»! Το απαύγασμα της… σκέψης του κ. Καιρίδη συνίσταται στο ότι «η Κύπρος ως έναν βαθμό έμεινε ελληνική χάρη στους Αγγλους…». Μάλιστα, έφτασε στο σημείο να πει πως «η αλήθεια είναι ότι τη χούντα την έριξαν οι Τούρκοι»!

Το Αιγαίο

Φυσικό δεν είναι, ύστερα απ’ όλα αυτά, ο κ. Καιρίδης να θεωρεί «εθνικιστικό μύθο» το «η Ελλάδα ανήκει στους Ελληνες»; Και, αφού η Ελλάδα… δεν ανήκει στους Ελληνες, γιατί να τους ανήκει το Αιγαίο; Λέει, λοιπόν, ο κύριος καθηγητής: «Υπάρχει η άποψη ότι το Αιγαίο είναι μια ελληνική θάλασσα. Βεβαίως, σε μεγάλο μέρος είναι. Δεν υπάρχει αμφιβολία. Αλλά δεν είναι μόνο ελληνική… Το μεγαλύτερο μέρος των υδάτων είναι διεθνές! Κοντά στο 40%… Και δεν είναι ελληνική, δεν το λένε οι Τούρκοι, το λέει κι ο υπόλοιπος πλανήτης»! Αναφέρει ακόμη ότι «ο Καραμανλής το έλεγε ότι το Αιγαίο δεν είναι ελληνική θάλασσα κι όλοι οι μεγάλοι Ελληνες πρωθυπουργοί το έλεγαν στον ελληνικό λαό ότι δεν είναι μόνο ελληνική».

Υστερα από όλα αυτά, δεν προκαλεί καμία έκπληξη ο κυνισμός όσων διδάσκει ο κ. Καιρίδης στους φοιτητές για το Δημογραφικό. «Οι άνω των 80 είναι τρομερά κοστοβόροι» ανέφερε! Ε, ας κόψουμε τις συντάξεις και ας νομοθετήσουμε την υποχρεωτική ευθανασία στα 80, κύριε Καιρίδη…

ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ

Να τον αποσύρει αμέσως η Ν.Δ.

Σε μια εποχή που το διαδίκτυο έχει γίνει ο «μεγάλος αδελφός» και έχει καταγράψει τα πάντα, είναι, αν μη τι άλλο, ανόητο να ισχυρίζονται τα κομματικά επιτελεία ότι δεν γνώριζαν ή δεν κατάλαβαν ποια πρόσωπα τοποθετούν στα ψηφοδέλτιά τους. Είναι χαρακτηριστικά όσα έγιναν με τη Μυρσίνη Λοΐζου και όσα ακολούθησαν από μια απλή αναζήτηση.

Δυστυχώς, και η Ν.Δ. δεν απέφυγε να πατήσει τη… νάρκη. Η επιλογή του καθηγητή Διεθνών Σχέσεων του Πάντειου Πανεπιστημίου Δημήτρη Καιρίδη αποτελεί μέγα λάθος. Οι απόψεις του δεν είναι μόνο εκτός γραμμής της Ν.Δ., αλλά προκλητικές και ανιστόρητες. Η μόνη επιλογή μετά τις σημερινές μας αποκαλύψεις είναι ο κ. Μητσοτάκης να τον στείλει σπίτι του και να τον αποσύρει από το ευρωψηφοδέλτιο.

* 7:34 (μιλά για την οικονομία και τις εξαγωγές) Η Τουρκία ποσοτικά είναι η μόνη διάδοχος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, γιατί όλοι εμείς είμαστε παιδιά των Οθωμανών, είτε μας αρέσει είτε δεν μας αρέσει… τουλάχιστον ιστορικά! Κι όπως έλεγε ο Στασινόπουλος ο πρώτος Πρόεδρος Δημοκρατίας όταν μπήκε στο Προεδρικό Μέγαρο , και κατέβαζαν τα πορτραίτα των βασιλιάδων ένας λαός μπορεί να αλλάξει το μέλλον του αλλά δεν μπορεί να αλλάξει το παρελθόν του … Είμαστε παιδιά των Οθωμανών!

19:09 (Μιλά για το δημογραφικό πρόβλημα) Υπάρχουν οι άνω των 60 και οι άνω των 80, ένα σημαντικό κομμάτι του ελληνικού πληθυσμού πλέον… Οι οποίοι άνω των 80 είναι τρομερά κοστοβόροι! Διότι για να διατηρηθείς στην ζωή, ο άνω των 80 και τα λοιπά και τα λοιπά…

21:20 Μέχρι το 80 είχαμε ανάπτυξη χωρίς δανεικά

29:14 Πάμε τώρα στο Μακεδονικό που είναι ένα ζήτημα που μισώ να το συζητώ..

31:40 Στη Μακεδονία λοιπόν πριν από 120 χρόνια αν βγαίναμε στα χωριά , έξω από την Θεσσαλονίκη και ρωτούσαμε, θα σας έλεγαν οι περισσότεροι των κατοίκων γιατί έχουμε τα τεκμήρια από τις εντυπώσεις των περιηγητών , διαφόρων δυτικών αφηγητών, τι είστε θα μας λέγανε, χριστιανοί, μουσουλμάνοι, εβραίοι, κάποιοι δεν ήξεραν τι είναι, κάποιοι μορφωμένοι γιατροί και δικηγόροι στο κέντρο των πόλεων θα ρχίζαν να λένε έλληνες

32:10 ενδεχομένως να είχαν περάσει κι από το πανεπιστήμιο Αθηνών.Αλλά ένα ελάχιστο ποσοστό αυτοί. Στα χωριά κι έξω στη μεγάλη μάζα των ανθρώπων.. της Μακεδονίας, της 3.000 χρόνια ελληνικής Μακεδονίας. Δεν είχαν διαμορφωμένη εθνική συνείδηση. Μιλούσαν γλώσσες αλλά οι γλώσσες δεν είχαν εθνοτικό στίγμα..

Όπως, οι γλώσσες των προπαππούδων μας, εγώ είχα γιαγιά που μιλούσε βουλγάρικα, ελληνικά, τούρκικα κι ανα πάσα στιγμή, η μισή ήταν Βουλγάρα η μισή Ελληνίδα, αν είχε περάσει στη Βουλγαρία αντί στην Ελλάδα μετά την ανταλλαγή από την ανατολική θράκη, θα ήταν σήμερα Βουλγάρα όπως και το μισό της σόι είναι πια σήμερα… που θέωρεί μεγάλη ντροπή και προσβολή αν τους πεις κάτι άλλο σήμερα, όπως κι εμένα να με πεις κάτι άλλο εκτός από Έλληνα, θα σε κοιτάξω περίεργα 32:58..

33:24 Είναι δύσκολο να το αποδεχτείς γιατί μέρος της εθνικής ταυτότητας είναι το αρχέγονο. Μέρος του Έλληνα είναι ότι έρχομαι από παλιά και όσο πιο αρχαίο τόσο καλύτερα.. Διότι τώρα έχουμε κι ένα ν ανταγωνισμό ιστορίας γιατί όποιος έχει έρθει πιο παλιά, έχει πατήσει πρώτος πόδι, έχει και το προβάδισμα..

33:41 Το «έχω πατήσει πόδι πρώτος» δεν αφορά το παρελθόν, αφορά τον έλεγχο του παρόντος και του μέλλοντος. Η ιστορία γίνεται εργαλείο πολιτικής εκμετάλλευσης. Η ιστορία δεν μας αφορά για το παρελθόν αλλά μας αφορά για το μέλλον….

33:54 Η μάχη για το τι ήταν ο Μέγας Αλέξανδρος , στον ίδιο τον Μέγα Αλέξανδρο θα ήταν ακατανόητη, ότι θα ΄τανε Έλλην πολίτης, με ελληνικό διαβατήριο της Ελληνικής Δημαοκρατίας , δεν θα ,μπορούσε να καταλάβει τι λέμε.. 34:07 ή Σκοπιανός..

Η μάχη για τον τι ήταν ο Μέγας Αλέξανδρος δεν αφορά το παρελθόν, αφορά το τώρα… και το αύριο και ποιος έχει προβάδισμα στον έλεγχο αυτού του εδάφους…

34:26 Όπως λοιπόν είναι οι Έλληνες τεχνητό έθνος έτσι είναι και οι Μακεντόνσκι, ολίγον πιο άγαρμπα, γιατί εμείς είχαμε και καλά υλικά να φτιάξουμε το αφήγημα, την ταυτότητα,

36:09 Όπως οι Ελληνες έτσι και οι Σκοπιανοί, όπως και όλοι είναι τεχνητά έθνη που δημιουργούνται από πολιτική παρέμβαση, κάποιοι πιο εύκολα όπως οι Ελληνες, λόγω του ένδοξου ιστορικού παρελθόντος, που όλοι ευρωπαίοι προστρέχουν και τα λοιπά… Κάποιοι πιο δύσκολα… με ρετάλια της ιστορίας, που προσπαθούν να συρράψουν με κάποιο τρόπο , κωμικό πολλές φορές και το είδαμε με το πρόγραμμα 2014 στα Σκόπια.. και τι προσπάθησε να κάνει εκεί με τα γύψινα, ο κακομοίρης δεν είχε και μάρμαρο, να γεμίσει με αγάλματα κιτς , με το οποίο γελάμε αλλά και εμείς το έχουμε κάνει σε ένα βαθμό όχι όπως εκείνοι , με τέτοιο τρόπο έχουμε κάνει , παίρνοντας στοιχεία από τους Βούλγαρους τους Έλληνες κι ούτω καθεξής..

37:06 Λέει ο Μπαμπινιώτης σε ένα άρθρο του ότι τα Μακεντόνσκι είναι Βουλγραικά, ή Σέρβικα, ή Σερβοβουλγάρικα, ή δεν ξέρω τι άλλο, από ένα σημείο και πέρα πάντως είσαι ό,τι δηλώσεις. Διότι αν ο άλλος πιστεύει ότι είναι κάτι, δημιουργεί μια πραγματικότητα..

Και δεν είναι για εμάς να πούμε τι είναι, ούτε πιστεύω ότι μας συμφέρει να πούμε ότι είναι βουλγάρικα.

Δηλαδή ως ελληνική εξωτερικη πολιτική μας συμφέρει να έχεουμε δύο κράτη βορείως μας , τρία κράτη; Ή ένα κράτος. Εγώ έω όσο περισσότερα , καλύτερα!

Πιο αδύναμα. Εχουμε που έχουμε το πρόβλημα δεξιά μας , ανατολικά στον χάρτη, με το ένα κράτος, μακάρι να ήταν κι εκεί δέκα, όπως προέβλεπε η Συνθήκητων Σεβρών , ένα αρμενικό, ένα κουρδικό κι ένα μικρό κράτος τουρκικό γύρω από την Αγκυρα..

38:20 «Σφετερίζονται το Μέγα Αλέξανδρο»… Αχ αυτός ο ΜεγαΑλέξανδρος.. ο έρμος….. Δεν είναι αλήθεια ότι όλοι, μόνο μια μερίδα στο εσωτερικό, κυρίως για εσωτερική κατανάλωση, για να την βγει στην αριστερά, τους πρώην κομουνιστές του Γκλιγκόροφ.., ιδίως μετά το Βουκουρέστι, ο Γκρουέφσκι ο οποίος το τερμάτισε με την αρχαιολατρεία.. Κι έφτιαξε αυτόν τον μύθο ότι , εμείς βέβαια είμαστε Σλάβοι, το οποίο κανείς δεν αρνείται.. αλλά ομογενοποιηθήκαμε με τους γηγενείς κατοίκους απόγονους του Μεγάλου Αλεξάνδρου και φτιάξαμε το μακεδονικό έθνος..

39:19 Οι τούρκοι μαθαίνουν στα σχολεία ότι είναι απόγονοι των Χιτιτών

40:33 Όλοι σφετερίζονται την ιστορία και η ιστορία καλό είναι από ένα σημείο να μείνει στους ιστορικούς γιατί αλλιώς θα μπλέξουμε πολύ άσχημα

42:00 «Η Μακεδονία ήταν πάντα ελληνική. Είναι μία και ελληνική και πάντα ήταν ελληνική»… Το 1912 η Μακεδονία δεν ήταν ελληνική.. Ο ελληνικός στρατός δεν μπήκε στην ελληνική Μακεδονία, υπήρχαν ελληνικοί πληθυσμοί αδιαμφισβήτητα , δεν ήταν καν πλειοψηφία. Πιο ελληνική ήταν η Σμύρνη από την Θεσσαλονίκη. Στην Θεσσαλονίκη ξέρουμε ποιος πληθυσμός ήταν πλειοψηφών… Εξω από την Θεσσαλονίκη υπήρχαν νησίδες ελληνοφωνίας αλλά μέχρι εκεί.. .

Εγινε ελληνική η ελληνική Μακεδονία, ελληνοποιήθηκε, μετά την άφιξη του ελληνικού κράτους, που μπήκαν οι μηχανισμοί ν κινήσει. Εκεί που τα έχει καταφέρει το ελληνικό κράτος, δεν είναι η οικονομία και άλλα, είναι η ελληνοποίηση των πληθυσμών..

42:51 Και φυσικά ήρθαν οι πρόσφυγες. Αλλά το να βγαίνει και να διαδηλώνει ο Πόντος ότι η Μακεδονία είναι μία και ελληνική και ήταν πάντα ελληνική. .. (με έμφαση) ο Πόντος ο οποίος είναι Τρίτη γενιά Μακεδόνας , όχι εξηκοστή!!! Για να έχουμε μια εικόνα της ιστορίας.. μην μπερδευτούμε

Leave A Reply

Your email address will not be published.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More